Hej och välkommen till min blogg.

Jag är snart en 15 årig tjej som gillar att gå min egna väg och kör mitt eget race helt enkelt.
Min största personlighet är nog att jag tänker mycket, och på ett sätt som ingen annan gör.
För ett tag sedan så intalade jag mig själv att vara feminist. Jag blev rent ut sagt skit förbannad på kvinnoförtryckningen och diskrimineringen som pågått i våran värld en lång tid. Men som ändå sagta men säkert börja förvinna.
Men nu har jag börjat tänka på hur killarna har det. Det är ju lite svårt att sätta sig i deras  situation och förstå hur dom tänker. Nu sedan en länge tid har det funnits ''tjejtidningar''  Och ungdomsböcken som för det mesta handlar om tjejer. Där det står många bra tips och exempel på hur man ska leva ett bra tonårsliv för tjejer. Men det finns nästan inga för killar, eller inga vad jag  har sett. Dom får helt enkelt klara sig själva... Därför startade jag den här bloggen, för att ta reda på hur en kille tycker och tänker i olika situationer. Jag kommer att ha undersökningar och frågestunder (där man ska kunna fråga vad som hällst och inte bara ''vad andvänder du för smink'' och sånt skit). Jag kommer sedan de resultaten i bloggen.  Och till att börja med kommer jag att rikta mig på killar i tonåren.
Så var inte blyga nu grabbar, jag startade ju bloggen för eran skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0